2012. augusztus 5., vasárnap

Amerikai palacsinta

Hozzávalók: 2 tojás,1 kanál  cukor,1 csipet só,3 dl tej,25 dkg  liszt,2 kanál  olvasztott vaj,1/2 cs. sütőpor





Elkészítés: A tojást a cukorral és a sóval habosra keverjük.Folyamatos keverés mellett hozzáadjuk az olvasztott vajat, majd a tej felét és a sütőporral összekevert lisztet, és simára keverjük. Végén a maradék tejjel hígítjuk a tésztát. A bekavart tésztát legalább fél órát pihentetjük. .Sütéskor palacsintasütőt hevítünk, és száraz serpenyőben kisütjük,minden zsíradék nélkül. A tésztát akkor kell megfordítani, amikor már majdnem az egész tészta buborékos a serpenyőben.


Így vasárnap délután, - egyedül itthon- vágytam egy kis édességre. Ahogy a neten nézelődtem,megláttam az amerikai palacsinta képét. Sok receptet elolvastam,nekem ez volt a szimpatikus. Van olyan recept,ahol gyümölcsöt kevernek a tésztájába,az amerikai emberek juharsziruppal öntik le,de pudinggal is finom lehet. Nekem eperdzsem van a hűtőben,ezzel is nagyon ízlett. Kóstoljátok meg,gyorsan elkészíthető ! (ezt a receptet talán a Nosalty-in találtam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése